Advertising

Saturday 28 January 2012

Betul Style: Oakley Frogskins (21 Pictures)

Do you already have?


Aku seorang yang minat dengan kaca mata. bila aku drive siang hari (tengahari) aku amat memerlukan glasses untuk mengurangkan kadar sinaran matahari yang masuk kedalam mata. hahaha. jadi, dibawah ini ada salah satu glasses yang aku selalu gunakan iaitu Oakley Frogskins STPL. Oakley Frogskins muncul pada era 80an lagi dan ia mengalami zaman kejatuhan pada era 90an dan kini ia bangkit semula pada tahun 2009. Ia sudah lama menjadi trend kepada remaja-remaja zaman sekarang. Ramai yang aku dapati celebriti menggunakan spec ini dan Zizan RajaLawak adalah salah satu artis Malaysia yang minat menggunakannya. tapi minat untuk mereka menggunakan glasses ini makin kurang disebabkan terlalu banyak Frogskins tiruan dikeluarkan. Harga untuk Oakley Frogskins yang original dalam lingkungan RM499 hingga RM 3999.























No comments:

Post a Comment