Advertising

Friday 3 February 2012

Betul Cool: Villa Veth, Hattem, Nertherlands.

Rumah yang super cool!! 0_o


Aku seorang yang minat sangat pasal architecture, jadi aku selalu la tengok-tengok ape benda yang best pasal architectural ni. Pandangan orang minat architecture ni amat berbeza dengan pandangan orang yang normal. Bagi mereka , setiap sudut atau rekabentuk tu akan mempunyai sifat-sifatnya tersendiri.
Aku sangat tertarik dengan Villa Veth yang terletak di Belanda ni. Villa ni adalah private residence family of four. Situasi rumah ini begitu mesra sekali dengan hutan dari pekan Hattem, Nertherlands. Rumah ini kebanyakannya dihiasi dengan perabot yang di customized oleh designer bernama Liong Lie. Rumah ni jugak 70% berdindingkan cermin. Dengan adanya cermin yang besar camni, penghuni dapat merasa view yang begitu nature!
Bestkan kalau dapat rumah camni. Aiii entah bila la aku dapat merasa untuk ada rumah macam ni. =(











6 comments:

  1. Huh...kalau nk bogel ke, nk private moment mmg susah

    ReplyDelete
  2. babi ko tiru blog serius...wtf..ko tukar serius ke betul jer..damn///

    ReplyDelete
  3. bapak tak kretif

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah terasa diri tu bagus, bagi la link blog kau, aku nak baca. mesti gempak kan kau punya. lalalala

      Delete
  4. biarlah dia nak buat blog ape2 pun jd ada bnda aku nk baca lah sial

    ReplyDelete